Verdii AS er sertifisert
Visma-forhandler, med kontor i 
Stryn, Ørsta og Bergen. 

Vi tilbyr rådgivning, installasjon, 
opplæring og support.

Visma Certified Partner:

Visma Certified Partner - Sertifisert Visma-forhandler i Stryn, Ålesund, Ørsta og Bergen
Visma.net Expense
 
Fyll ut reiseregninger med få tastetrykk!    

Visma.net Expense er et nettbasert reiseregning- og utleggsrefusjonssystem for ansatte hos regnskapsbyråets kunder.   Løsningen gjør det enkelt for ansatte å føre korrekte reiseregninger, alt av lover, regler og satser ligger i løsning – alltid oppdatert.    

Fordeler:
- Nettbasert, alltid tilgjengelig  
- Alltid oppdatert ihht lover og regler  
- Enkelt for brukerne å føre korrekte reiseregninger  
- Støtter Statens reiseregulativ samt firmadefinerte satser  
- Ved å koble til kredittkort, blir alle utlegg automatisk tilgjengelig i løsningen  
- Kjørebok-app sporer kjørelengde, og hvor mye du har betalt i bompenger  
- Ta bilde av kvitteringen med en app og send den rett inn i løsningen  
- Løsningen har alle verdens valuta med datostyrte satser    

Slik fungerer løsningen:
Kredittkortet kobles til løsningen, og kunden kan også få en app tracker kjøringen og en app som tar bilde av kvitteringer. Slik kan kundens utlegg og kvitteringer lastes direkte opp i løsningen, og alt kunden trenger å gjøre er koble dem sammen.    

Hvem passer løsningen for? 
Løsningen passer for bedrifter i alle størrelser og bransjer. Selv bedrifter med 2-4 ansatte bruker løsningen. Prisen gjenspeiler dette.  

Vi hører gjerne fra deg 
Vil du vite mer om hva Visma.net Expense kan gjøre for deg og din bedrift? Send en e-post til post@verdii.no i dag, eller ring din lokale avdeling for en uforpliktende samtale.

Ørsta: 901 98 544 / 90776635
Stryn: 57 87 27 70
Ålesund: 70 15 20 00
Bergen: 55 90 71 00  

Verdii AS er sertifisert
Visma-forhandler, med kontor i 
Stryn, Ørsta og Bergen. 

Vi tilbyr rådgivning, installasjon, 
opplæring og support.

Visma Certified Partner:

Visma Certified Partner - Sertifisert Visma-forhandler i Stryn, Ålesund, Ørsta og Bergen
Seminar om CRM i Ålesund
Vi inviterer sammen med SuperOffice deg og din bedrift til seminar om CRM fra SuperOffice, 28. mars på Quality Hotel Ålesund. Det vil bli lett servering og er gratis å delta.
Hold orden på dine kunder - hvor som helst, når som helst
SuperOffice har i nesten 30 år hjulpet europeiske bedrifter med å finne, vinne og beholde kunder. Kom og opplev hvordan vi kan hjelpe deg og din bedrift til en mer effektiv hverdag, samt ivareta eksisterende kunder bedre.

Seminar
På dette seminaret viser vi deg hvordan du kan bruke SuperOffice CRM på en effektiv måte, samt inspirere deg med ny funksjonalitet.

Salg
Det handler om å få et verktøy som understøtter den måten dere ønsker å drive salg på:
- Hjelpe hver enkelt selger til å bli mer effektiv
- Kontroll på salgsresultater og pipeline for ledelsen

Service
I et konkurranseutsatt marked vil høy kundelojalitet og det å ta godt vare på kundene sine stadig bli viktigere. Utfordringen er å sikre at enhver kundekontakt blir ivaretatt og besvart på en profesjonell og tilfredsstillende måte ovenfor kunden.

Marketing
Effektive masseutsendelser på e-post, bruk av webskjema og måling av respons i etterkant.

Dato
28. mars

Agenda
12.30 Registrering & lett servering
13.00 Seminarstart
- Innledning – Hvorfor må du ha fokus på CRM i 2019
- Praktisk gjennomgang/demo av SuperOffice CRM; Salg, Marketing og Service
15.00 Avslutning

Sted
Quality Hotel Ålesund. Se kart.

Pris
Gratis.

Målgruppe
Seminaret passer for deg som er interessert i salg, marketing og god kundeservice.