Verdii AS er sertifisert
Visma-forhandler, med kontor i 
Stryn, Ørsta og Bergen. 

Vi tilbyr rådgivning, installasjon, 
opplæring og support.

Visma Certified Partner:

Visma Certified Partner - Sertifisert Visma-forhandler i Stryn, Ålesund, Ørsta og Bergen
Visma AutoCollect
 
Hva er AutoCollect?
Helautomatisk integrasjon mellom Visma Business og Visma Collectors AS sine purre- og inkassosystmer.

Valgri løsning pr klient: 
- Purre selv- kun benytte inkasso
- Sette bort hele innfordringsarbeidet

Hvorfor Visma AutoCollect?
- Gjøre regnskapsbyråene og andre brukere av Visma Business 
 i stad til å ha profesjonell kundeoppfølging uten bruk av egne ressurser.  
- Automatiserer viktig, men tidkrevende og vanskelig arbeid som de
 fleste byrå gruer seg for å påta seg.     
- Liten kostnad for klienten, kunden betaler det meste gjennom gebyrene.    
- Bedre likviditet for kunden    
- Reduserte tap for kunden    
- Mer renteinntekter for kunden    
- Mindre avstemmingsarbeid for byrået    
- Økt kvalitet på den totale leveransen fra regnskapsbyrået
 
Vi hører gjerne fra deg 
Vil du vite mer om hva Visma AutoCollect kan gjøre for deg og din bedrift? Send en e-post til post@verdii.no i dag, eller ring din lokale avdeling for en uforpliktende samtale.

Ørsta: 901 98 544 / 90776635
Stryn: 57 87 27 70
Ålesund: 70 15 20 00
Bergen: 55 90 71 00

 

Verdii AS er sertifisert
Visma-forhandler, med kontor i 
Stryn, Ørsta og Bergen. 

Vi tilbyr rådgivning, installasjon, 
opplæring og support.

Visma Certified Partner:

Visma Certified Partner - Sertifisert Visma-forhandler i Stryn, Ålesund, Ørsta og Bergen
Seminar om CRM i Ålesund
Vi inviterer sammen med SuperOffice deg og din bedrift til seminar om CRM fra SuperOffice, 28. mars på Quality Hotel Ålesund. Det vil bli lett servering og er gratis å delta.
Hold orden på dine kunder - hvor som helst, når som helst
SuperOffice har i nesten 30 år hjulpet europeiske bedrifter med å finne, vinne og beholde kunder. Kom og opplev hvordan vi kan hjelpe deg og din bedrift til en mer effektiv hverdag, samt ivareta eksisterende kunder bedre.

Seminar
På dette seminaret viser vi deg hvordan du kan bruke SuperOffice CRM på en effektiv måte, samt inspirere deg med ny funksjonalitet.

Salg
Det handler om å få et verktøy som understøtter den måten dere ønsker å drive salg på:
- Hjelpe hver enkelt selger til å bli mer effektiv
- Kontroll på salgsresultater og pipeline for ledelsen

Service
I et konkurranseutsatt marked vil høy kundelojalitet og det å ta godt vare på kundene sine stadig bli viktigere. Utfordringen er å sikre at enhver kundekontakt blir ivaretatt og besvart på en profesjonell og tilfredsstillende måte ovenfor kunden.

Marketing
Effektive masseutsendelser på e-post, bruk av webskjema og måling av respons i etterkant.

Dato
28. mars

Agenda
12.30 Registrering & lett servering
13.00 Seminarstart
- Innledning – Hvorfor må du ha fokus på CRM i 2019
- Praktisk gjennomgang/demo av SuperOffice CRM; Salg, Marketing og Service
15.00 Avslutning

Sted
Quality Hotel Ålesund. Se kart.

Pris
Gratis.

Målgruppe
Seminaret passer for deg som er interessert i salg, marketing og god kundeservice.