Verdii AS er sertifisert
Visma-forhandler, med kontor i 
Stryn, Ørsta og Bergen. 

Vi tilbyr rådgivning, installasjon, 
opplæring og support.

Visma Certified Partner:

Visma Certified Partner - Sertifisert Visma-forhandler i Stryn, Ålesund, Ørsta og Bergen
Visma Severa
Enkel og effektiv prosjektstyring

Styr din virksomhet fra salg til fakturering med en integrert løsning. 
 
 
 
Systemet som støtter arbeidsflyten i din virksomhet 
Styr dine prosjekter fra salg til fakturering med en løsning. Oppsett og startside defineres per brukere eller brukergruppe, slik at ansatte får tilgang til funksjoner relevante i deres arbeidshverdag. Integrasjon med Visma økonomisystemer, som Visma Global og Visma Business sørger for kontinuerlig sømløs overføring av grunndata, faktureringsgrunnlaget og hovedboktransaksjoner. 

Enkel oppstart
Visma Severa er nettbasert tjeneste og krever ingen installasjon eller servere. Alt du trenger er en nettleser. Visma Severa er brukervennlig, som sikrer raskere oppstart og enklere overgang fra dagens rutiner. Vår service inkluderer gratis hosting, sikkerhetskopiering og regelmessige oppdateringer. Nye funksjoner og forbedringer i Visma Severa kommer i snitt hvert kvartal. 

CRM og Salg 
Visma Severas CRM funksjoner er optimalisert for tjenesteytende virksomheter og de som jobber prosjektbasert. Dere får en oppdatert oversikt over deres kunder, kontaktpersoner og kunderelaterte aktiviteter. Aktiviteter i Visma Severa kan integreres med Microsoft Exchange og Google kalender. 

Prosjekt- og ressursstyring
Med Visma Severa har prosjektlederne en alltid oppdatert oversikt over pågående aktiviteter, tidsforbruk mot budsjett og finansielle indikatorer og nøkkeltall. Ressursallokering hjelper dere å ha høyere utnyttelsesgrad, samt at ansatte vet til enhver tid hvilke prosjekter de jobber med og hvor mange timer de har til rådighet. 

Timer og utlegg
Ansatte kan føre timer, utlegg og reise på web eller mobil. Det gjør timeregistreringen enkel og lett tilgjengelig selv for de som er mye på fart. Så fort timene er registrert, er de klare for godkjenning, fakturering og rapportering. 

Automatisert faktureringsprosess
Serviceorganisasjoner kan spare 80% av den tiden som brukes på faktureringsprosessen med automatisering. Visma Severa lager fakturagrunnlaget automatisk basert på registrerte timer, utlegg og kundeinformasjon. Fakturaer kan sendes i flere valutaer og språk direkte fra Visma Severa eller overføres til din ERP-løsning for videre behandling. 

Rapportering
Automatisering kan redusere halvparten av tiden du tidligere brukte på rapportering. Analyse av resultater på ulike virksomhetsområder fra salg til fakturering er enkelt med innebygd rapportgenerator. Brukerne kan bygge og dele egne rapporter og overføre data til andre systemer med åpent API-grensesnitt. 

Sikker skytjeneste
Visma Severa er tilgjengelig på web uten installasjoner. Vi tar vare på hosting, sikkerhetskopierer og regelmessige oppdateringer. Kunder av Visma får datasikkerhet i verdensklasse og oppetid som kan sammenlignes med tradisjonell serever-installert programvare. 
 

Vi hører gjerne fra deg 
Vil du vite mer om hva Visma Severa kan gjøre for deg og din bedrift? Send en e-post til post@verdii.no i dag, eller ring din lokale avdeling for en uforpliktende samtale.

Ørsta: 901 98 544 / 90776635
Stryn: 57 87 27 70
Ålesund: 70 15 20 00
Bergen: 55 90 71 00